LA FEMME AVEC LES CHEVEUX ROUGE

Mit hår har været lidt af en rutchebane i nogen tid. I virkeligheden er jeg rødhåret, som i A.K.A ginger, med fregner, lyst-rødt hår, og faktor 70 om vinteren - men har i længere tid (tre-års tid) kamoufleret min sande identitet, med en mørkebrun farve, som jeg har været meget glad for. Det indremmer mit ansigt rigtig pænt, og fremhæver mine kindben - men skulle man blive rødhåret igen? Det er jo ret unikt, men er alligevel skræmt, siden det gør det sværere at klæde sig på, og fordi jeg forekommer lysere end nødvendigt, når mit hår også er lyst... Det går jo ret godt for Karmen Pedaru, på ovenstående billede.
- Hvad mener i? Er rødt HOT eller NOT ? 

Eller skal jeg bare blive blondine? alle siger at de har det sjovere

karen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar