HVORFOR HAR JEG IKKE DE HER SKO?? WAAAH

Mine damer og herrer jeg vil nu præsentere nogle af de flotteste sko, je længe har set.. De er fra Nikes 'Roshe Run' serie, og kaldes 'Metric QS', de er så flotte, at jeg kunne dø, at jeg desværre - og pisse irriterende nok - ikke få fat i dem, fordi de allerede er udsolgt, ALLE steder. Nike har ikke lavet særligt mange af dem, af to grunde, som jeg kunne forstår. #1, fordi de ville se hvordan salget er gået på den nye række af deres mere specielle sko, som fx. denne, der jo er mere artistisk lavet, og minder om diamanter. Og #2, fordi 'de ville skabe mere prestige' omkring skoene, som de selv formulerer det. Men nu hvor de kan se at salget er gået godt, så burde de da for h...... lave nogle flere... nthøøøj.
- kender i det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar